niedziela, 4 marca 2012
piątek, 17 lutego 2012
Piątek
Lubie piątki tylko po szkole :) dziś np pani oddawała testy z niemieckiego sadziłam ze dostane 1 ale dostałam 4 w sumie ciesze się no ale tak mniej właściwie po co komu do szczęścia niemiecki nawet w Niemczech można się dogadać po angielsku ! albo na technice robiliśmy architekturę zrobiłam dom jednorodzinny ale pani powiedziała ze architektura to zamki wieżę itp ale domek to tez raczej architektura!wiec tylko dorzuciłam wieże i tarasik i chyba będzie 4 a przyroda masakra teraz musimy się uczyć o mapie pani wybiera do mapy i pyta np województwa sąsiedzi polski i ich stolice pasy ukształtowań polski podzielić pobrzeżna pojezierza i niziny opisać np nizinę śląska masakra nienawidzę pani od przyrody wredna suka ...ciesze się ze już po szkole i jest weekend strasznie szybko mi minął ten tydzień ale się z tego nie ciesze ponieważ pewnie tez szybko mi minie sobota i niedziela.... ja chce już wakacje do Ocypla nad jeziorko do baru mojej cioci na lody mniam ... lecz na razie jest zima pada śnieg fajnie ale i trochę nie bo do domu idę o wiele dłużej dodałam zdjęcie zimy które znalazłam mniej więcej tak jest u mnie no już stopniało co nie co Wiki prawdopodobnie może dziś nie napisać bo pojechała do koleżanki na wieś
czwartek, 16 lutego 2012
Witamy
Witamy nowego Obserwatora Blondina witam :) cieszę się ze się dodałaś do obserwatorów i mam nadzieje ze będziesz wchodzić i dodawać komentarze :)
chłopak wiki
jak ja kocham wkurzać chłopaka wiki jest taki zazdrosny ze w wszystko wierzy dziś na lodowisku (byłam z klasą)często stawałyśmy i zaczęłyśmy gadać o tyłku Łukasza (taka sexi pupcia ) zaczęłyśmy się wygłupiać ze jest jak wata cukrowa ze chciało by się dotknąć itd i śmiałyśmy się tylko jak Adi(chłopak wiki) przejeżdżał zaczął się wkurzać i wypytywać z czego się śmiejemy mówiłyśmy mu ze o Mateuszu (kolesiu który ma dojść do naszej klasy) i ze gadamy o wacie cukrowej jak wracałyśmy tez się tak śmiałyśmy miał taka nerwówkę ze teraz na GG ma opis '' Mega Foch '' wiec jestem z siebie zadowolona :)
wtorek, 14 lutego 2012
14/02/2012 r. WALENTYNKI!
No jak tak walentynki??No moje ekstra!No Emcii dałam lizaka, sama dostałam lizaka, kupiłam swojemu chłopakowi lizaka no i dałam mu jeszcze takiego arbuza, który się otwiera i w środku jest biedronka i napis "I love you!" .Podobało mu się :33 On mi dał boooską podusię!!!Taką:

(sorry za słabą jakość , robione komórką)
No taka mięciuutka *_* No byłam na górce, była taka bk :33 Ok kończę bay
niedziela, 12 lutego 2012
12/02/2012 r.
Hi ludki i potworki!
Co tam?Jutro to tej szkoły -,- Tzn. szkoła jest fajna, gdyby nie lekcje xD No mnie rodzice wczoraj okłamali -,- Ale w dobry sposób :3 Smile!No bo powiedzieli, że jedziemy na noc do babci, a pojechaliśmy(werble)...Do Wieżycy na narty!No byłam werry happy, bo bo dawno nie jeździłam.No i wczoraj jeździłam na mniejszej kurce, żebym sobie przypomniała.Raz zaliczyłam glebę na małej.No, a potem pojechałam na duużą :33 Tam wywaliłam się na orczyku bo narty mi się rozjechały i raz na górce bo jechałam za szybko (nie hamowałam) i śnieg mi do oczu leciał i się wywaliła xD A no i na narty jakiejś babki wjechałam, ale na szczęście się nie wywaliłam xD Oj no bo mi podjechała xD No, było good, jestem ogólnie happy, z zakończenia ferii.No a za rok na snowboard'a :33 No mama robiła pizze to jej zakalec wyszedł, ale była dobra xD No jutro o 7 muszę wstać o.O No to kto chce wakacje?!Ja cholernie chce, bo wtedy połowa mojej klasy zbiera się na mojej ulicy i od rana do nocy się bawimy xD Ok kończę baay :**
No to Enjoy z happy zakończenia ferii :33
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)
